lauantai 12. tammikuuta 2013

Pieni blogihaave

Viime kuukausina olen alkanut seurata aktiivisesti muutamaa blogia ja vain ajatuksissani haaveillut millaista olisi kirjoittaa omaa blogia. Tänään hetken mielijohteesta ilman sen kummempaa pohtimista loin tämän blogin. Eli kohta pitäisi alkaa tuntua millaista se blogin kirjoittaminen on :) !


Olen 25-vuotias turkulaisnainen. Olen asunut Helsingissä kuusi vuotta, enkä usko että mua takaisin Turkuun enää saa :) (Vaikka Turku ihana kaupunki onkin). Päiväni ja oikeastaan elämäni villasukat jalassa koostuu kokopäiväisestä työstä, hyvästä kasvisruuasta (kasvissyöjä kun olen), matkustelusta, kolmesta ihanasta kissastani sekä yleisesti rakkaudesta eläimiin, ystävistä, liikunnasta, sekä ikuisesta shoppailuhimosta aina vaatteista, koruihin ja sisustusjuttuihin!



Blogin nimestä sen verran, että olen ympäri vuoden AINA villasukat jalassa kotona. Villasukkaisuuteen ei vaikuta vuodenaika eikä lämpötila. Myös kesähelteillä villasukat pysyy jalassa! Miksi? Koska ne vaan on ihanat ja mukavat ja mukavat ja ihanat! Eipä siinä oikein sen syvällisempää! :)





Bloggailemisiin, Villasukkainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti